Wat goed dat je gaat werken aan je hersengezondheid!
Hersenstichting-logo
Aan de slag met
de HersenCoach!
Beste Annemieke
Wat goed dat je gaat werken aan je hersengezondheid! Heel belangrijk, want je hebt je hersenen nodig bij alles wat je doet. Gelukkig kun je zelf iets doen om je hersenen zo gezond mogelijk te houden en het risico op een hersenaandoening te verkleinen. Hoe eerder je hiermee begint, hoe beter het is. Dus ga aan de slag!

De komende zes weken word je gecoacht door onze hersenexperts. Iedere week ontvang je per mail een uitdaging waarmee je aan de slag kunt.

Om alvast in de stemming te komen, dagen we je uit je kennis over hersengezondheid te testen. Weet jij wat de feiten en fabels zijn over jouw hersenen?
nieuwsbericht-image
Coach van de week:
Professor Erik Scherder
Hoe eerder je begint, hoe beter!
Je hersenen zijn enorm complex. Ze zorgen ervoor dat je kunt praten, bewegen en onthouden. Naarmate je ouder wordt, veranderen je hersenfuncties. Je geheugen kan bijvoorbeeld achteruitgaan. Dit is een natuurlijke verandering die hoort bij het ouder worden.

2501 CD Den Haag
BIC: INGBNL2A
IBAN: NL18 INGB 0000 000 860
info@hersenstichting.nl

Veelgestelde vragen
Je ontvangt deze e-mail ter bevestiging van je aanmelding voor de HersenCoach van de Hersenstichting.